divendres, 17 d’octubre del 2008

Logística

Amics i amigues, parlem de la logísitca i matissem els detalls.

Dia; Dissabte 25 de Octubre

Hora de trobada; a les 20:00 els primers/eres que pugueu venir per muntar la parafernalia.

Hora de sopar; a les 21:00 soparem.

A les 20:00 estarem a la porta fins a les 20:10, si arribeu més tard trobareu la porta tancada,anirem fent escapades per obrir però si no trobeu ningú a la porta, truqueu-me o feu una perduda a mi (663014339), a l'Aida o algú que sapigueu que ja és a dins. Durant la semana que ve miraré de recopilar els numeros de telèfon i els posaré al blog.

Menú...

Mini Xapates Pernil Terol

Mini Panets Llom Ibèric

Mini Briox Vegetal amb Brie

Mini Barretes Truit

Mini Panets Llonganissa

Canapé Pernil i Ou Filat

Canapé Salmó Marinat a l’Anet

Canapé Llagostí

Eclair Formatge

Eclair amb Espàrrec

Montaditos Butifarra de Bolets

Montaditos Escalivada amb Anxova

Emparedat Vegetal amb Tonyina

Emparedat Vegetal Formatge

Broixeta Llagostí Empanat

Broixeta Gamba amb Tomàquet Cherry

Broixeta Fruita Natural

Picoteo variat dolç i salat



Preu; entre el catering, vegudes i demés surt tot per uns 1000€ a repartir entre els que siguem, que per ara heu confirmat 23 persones, o sigui que surtiria per 45€ aprox. Hem tirat llarg el preu o sigui que és bastant possible que el preu final acabi baixant.

Jo pagaré el catering per avançat de la meva butxaca o sigui que demano serietat amb els diners.

Després del sopar; dons ho hem de parlar entre tots així que ja podeu anar sugerint llocs.

Confirmacions del sopar; heu confirmat la vostra assistència:

Aida Abelló, Albert Bach, Aloma Ruiz, Laia Vives, Noelia Dolçet, Jazmin San Antonio, Teresa Oliveras, David Huertas, Alberto Garcia, Quico Fernàndez, Gisela Abalos, LaiaGállego, Estel Pérez, Marta Gil, Guillem Pérez, Pol Ramos, Maria Domènech, Sígrid Vilchez, Jordi Corcoba, Joan Adell, Ruben Santasussana, Lluís Melús, Merche, Joan Sellarès, Gemma Vergara i Mariona Gea.

Estan que no ho saben; l'Ayax i Oriol Pérez

Ens anem dient coses

PD: Per qüestions de logística hem avançat el sopar a les 21:00 i els preparatius a les 20:00

26 comentaris:

Albert ha dit...

Per sortir, tot i que obi però no crec que pas mala opció donat la gent que serem, podriem anar a Faktoria...ahí queda...

Quico ha dit...

la Sigrid va dir que vindria pero despres. La Mariona ve desde el principi (crec). EL TEMA DELS CALERS HO VAIG DIR EN UN PARELL D´OCASIONS, PERO NO VAIG REVRE RESPOSTA SOBRE AQUEST TEMA. COSA QUE EM VA FER PENSAR QUE NO HI HA CAP PROBLEMA, PERO PER SORPRESA.... RESUL,TA QUE PER MOLTA GENT SEMBLA UNA PASADA. YA VEURE EL QUE ES POT FER... Atentament: Quico.

Anònim ha dit...

De tota manera no espero que els diners siguin un impediment al final. Tot sigui aconseguir que vingui més gent.

Anònim ha dit...

hola, soc la Jazmín
e parlat amb la Neli i diu que segurament vindrà, pero bueno li e donat la adreça del blog per que o confirmi ella mateixa.
ja no queda res pel sopar!!! quina ilu·lusió!!!
petonets per a tos i totes!!!

Anònim ha dit...

Eiiii q passa penya!
Aqui Peter Pan des de LleidEEE:
Com esteu??
Vennnga q queda molt poket ya!! Avere si els q dubten s'ho poden muntar i venen també homeee, venga animos!!
Eis pos tema pasta... pos home, si q 45€ és pelin car. Molts de nosaltres no ens fotem gaires sopars així... jejejee Pero weno, és lo que diu l'Alberto, tampoc ha de suposar un poblema, a més, segur que serà un sopar mel! D'una manera o altre ho arreglarem.
Molte beeee doncs...pos no rees, ja anem parlan si eso.

Un abraSo!

Jordi

Anònim ha dit...

eiii sóc la merxe!!ya tinc el bitllet y si ke hi aniré!!y jordi no et queixis tant que alguns amb l'avió i el sopar si que es deixen pastaa!!ji!!jii!xo crec que serà una pasada!!!!i no me l'ha puc perdree!!wenu que el jordi jo i la jazmin crec anirem a les 8 ok?
petons!!

Anònim ha dit...

hola guapos/es!!!
air haig vaig parlar amb l'Ayax i diu que vindra a fer el cafe i si sortim despres s'apuntara pero no pot venir al sopar per temes economics.
petonets!!!
Jazmín

Anònim ha dit...

Sr. MISTER CHIPS (el pallasso alegre i feliç)

Hola joves vailets de carlina! com va? veig que la màgia que us vaig amanar des de petitonets esta resurgint! aixi m'agrada! us regalo un test a tots! cuideu-lo amb amor i felicitat, atentament Sr. misterchips. Jo també vindre al sopar, encara que no em veigueu, hi seré present joves vailets de Carlina...hi seré present!

misterchips@hotmail.com

eieieii que es broma! :___D ooh es que m'ha vingut el cap el mister chips!! Sóc el Pol, i res, tant sols dir que valgui el que valgui valdrà la pena! tothom allà i que no hi falti ningú que no passa cada dia això. Una braçada per tothom!

PD: aquesta setmana trucaré al Salvi..chen-chen.. (espero que no li sigui just de temps)

Pol Ramos

Aloma ha dit...

Que bo Pol lo del Mister Chips! ja no m'enrecordava! res doncs també volia dir que això serà espectacular i que tinc moltes ganes de veure'us!
un petonet a tots!
Aloma

Anònim ha dit...

ei!!! el Joan Sellarès està confirmat!!!
algú sap el contacte del Xavi Cendra? o algú que pugui saber com contactar amb ell??!!

fins dissabte!!!

Albert ha dit...

La Gemma Vergara també ha confirmat que vindrà!!!

Quico ha dit...

Algú sap res del Xavi Pallares??

Anònim ha dit...

hola??? com que sopar a les 20h??? que fem horari europeu??? algú pot explicar perquè? ara s'ha de tornar a avisar a tothom?? a les 7h em va fatal...
algú em diu algo plis?

Albert ha dit...

Aida, la Mariona entra a treballar a les 23:00 a Barna,vine a les 20:00 com haviem quedat inicialment que amb els que vinguin a les 7 tindrem suficientes mans per fer els preparatius.ok?

Albert ha dit...

sopem a les 9

Anònim ha dit...

Peter Pan ha dit...

Ostraas! I qui no pugui arribar fins les 10?? Com per exemple la Sígrid...

Anònim ha dit...

El Salvi vindrà despres més tard perque plega a les 11

Pol Ramos

Albert ha dit...

bueno, dic jo que no anirem com a buitres a pel menjar, ja farem previsió i els en guardarem, no?

LAIA ha dit...

Bé, jo segurament fins les 22h tampoc podré ser-hi... Guardeu-me alguna cosa de jalar, eh sobretot!

iona ha dit...

eii!!! si, jo entro a treballar a les 23 a bcn, em va de coña que el sopar sigui a les 21h. Ara estic amb angines al llit(les que cada any agafo) pero espero està millor pel dissabte.

Petuncillus!!

i si, jo tb o trobo una mica car... que estamos en crisis!!

Quico ha dit...

He intentat que el menjar pugui aguantar une 2 hores.... tot depen de com aribem amb gana... jejejeje de fet espero i penso que aguantarà em de parlar mooooooooolt....

Sergi M. ha dit...

el xavi pallarès està vivint a Leon, amb la seva xicota, haig de contactar amb la seva tieta un dia entre avui i demà, a veure que s'hi pot fer, almenysque ens doni el numero de telefon i el mail, per seguir contactant-hi. Està fet un crac!!!

Laia ha dit...

eii gent.. vaja.. canvi d'hora del sopar.. bé.. no em deixen sortir de la feina abans de les 20.30 així que suposo que arribaré al sopar cap allà les 21.15-21.30 però, encara que tard, arribaré al sopar ;-D. Fins aviat

LAIA ha dit...

mmm....
jo tinc un bolo i s'ha retardat una mica l'hora... així que demà confirmaré si finalment puc ser a sopar, o m'hauré de conformar amb ser-hi pels cafés...
Soc de les que es va comprometre des del principi, així que faré els possibles, però dema ho confirmo, ok?
Petons familia!

LAIA G

Anònim ha dit...

ei!!!
El Ruben i el Joan Adell arribaràn tard! que tenen partit a Barna a les 19h...o sigui que ja vindran!que els hi guardem coses!

un petó i fins demàaa!!

LAIA ha dit...

Falsa alarma, compteu amb mi!!!
Potser arribo una mica tard, pero hi seré!
Fins demà!

LAIA G