dilluns, 6 d’octubre del 2008

Ara si que...

Amics i amigues això ja és un fet,
el dissabte 25 de Octubre sopem tots plegats.

Avui hem anat l'Aloma, l'Aida, el Sergi i un servidor a la Roda per veure com ho podiem fer i ens han donat tot els suport que necessitem i els ha semblat perfecte.

Començarem a muntar el tinglado a les 8 del vespre així que els que pugueu anar a donar un cop de mà ja podeu anar venint. Hem comentat amb l'Anna Cardús que els ho comenti als profes per a que es passin si volen un ratet cap a les 9. Jo li enviaré un mail a la Fina Catena a veure si pot venir.La porta estarà tancada o sigui que tal com aneu arribant truqueu al movil de algu que ja sigui a dins, per exemple a l'Aida o a mi (663014339)

D'altra banda, gràcies als que ja heu confirmat la vostra assistència, als que no us estiraré de les orelles!!! Necessitem saber que ve i que no per al catering...

Aneu buscant les fotos que tingueu que pensarem quelcom més per fer-ne que penjar-ho a la web...Si us resulta més comode o per alguna raó no podeu enviar-les entreu a la web "http://public.me.com/albertbach"
feu click a upload i aneu pujant les fotos que ja publicaré a posteriori.


Gràcies a tots per la col·laboració.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,

Conteu amb mi per preparar coses a les 20h.

Ptns
Marta Gil

Anònim ha dit...

Ei!
Ahir vaig anar a sopar amb un amic al Tallaferro i el Sergi ja em va estar explicant tot el "tingladu"... Estupendu, no? Com us vaig dir, compteu amb mi pel que sigui, i jo també podré venir el dissabte 25 a les 8 del vespre per preparar-ho tot!
Una abraçada nostàlgica,

Teresa.

Anònim ha dit...

eeooooo!
olé això ya forula!!! Està de PM! Vaig parlar amb la Sigrid i avui amb la Merx, quina il·lusió me va fer! Que xulo que quedara tot!! yuuhhu!
Poos que anava a dir...queee ami el dissabte a les 8 també me va way per col·laborar.
Però weno, ya seguim parlan no?? vengaaa fotooos!!
Un abraSo penya!!

Jordi

Neli ha dit...

Hola! Soc la Neli!
Quina il.lusió em va fer quan em van dir lo del sopar! Em sembla genial. Ho sento per confirmar tant tard, peró es que em vaig enterar fa poquet i que tampoc trobava el blog. Faré tot el possible per estar allá a les 8 i donar un cop de má, us deixo el meu número de telf. i el meu correu.
647 53 21 86/ neli.gomez@hotmail.com.

Una abraçada a tots/es.

Anònim ha dit...

Una pregunta, quan costara el sopar? Es per fer-me una idea.

Gracies
Marta Gil