divendres, 3 d’octubre del 2008

Confirmació del sopar



Estimats amics de Carlina:

Com ja sabeu, el dia 25 d´octubre ens agrupem tots el ex-alumnes
de la marevellosa i sempre perfecte: Carlina ´83 a l´escola la Roda.

El sopar serà estil coctail, cosa que farà que tots estem amb tots.

El menù es variat, esperem que abundant i agradable per tothom.

Sé que soc pesat, pero insiteixo en que confirmeu la vostra assistència,
i les vostres preferències culinaries abans del dia 7 d ´octubre al
següent mail: Camusviturtia@gmail.com.

D´aquesta manera, aconseguirem una reunió agradable, i prou bona.

Moltes gràcies per tot, i perdoneu les molesties. Fins aviat.

Per ara han confirmat la seva assistència:

Aida, Albert, Aloma, Laia.V, Noelia, Jazmin, Ayax, Teresa, David.H, Alberto, Quico, Gisela, Laia.G, Estel, Marta, Guillem i Pol.

Quico de Viturtia.

Servei de catering.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

ei! l'Ayax no sé si és segur...jo el vaig trobar i em va dir que suposava que si però encara no sabia el dia...

així doncs fijo que el 25, no?! ho dic perquè així el dilluns vaig a la Roda...algú m'acompanya??

petons i fins aviat!

Albert ha dit...

Jo t'hi acompanyo, però haurà de ser a partir de les 5 de la tarda, com ho veus?

Anònim ha dit...

el Joan Adell i el Ruben estan avisats i han dit que venen!

Albert...hauria de ser en horari escolar...sinó no passa res, hi vaig sola, però molaria que m'acompanyés algú...

un petó!

Unknown ha dit...

ei aidins doncs ja t'acompanyo jo! al migdia a quina hora pleguen els nens? el meu mòbil és 679 73 45 51, ens truquem per quedar ok? un petonet!
Aloma

Albert ha dit...

al final tinc festa dilluns, compteu amb mi, digueu-me hora i allà estaré.

Sergi M. ha dit...

jo tb tinc festa,al mati-migdia i primera hora de la tarda, a les 18htinc uns curs indispensable. Comenteu l'hora en que quedeu, i ens podem trobar o posar en contacte, el meu num. de mob és:626432725

Quico ha dit...

espero que no importi... pero vaig parlar amb la Ana Cardus i li viaig comentar si vindrien alguns profes, com ara: Pilar, Miquel... etc, etc... Ara aixo si, nomes profes que varem tindre nosaltres cuan estudiavem. De moment no en se res, pero ya us dire res.

Anònim ha dit...

q passEEE penyita!
Trucava per confirmar la meva asistència al sopar. Arribaré a Terrassa el 24 al vespre, o sino també baixo aquest finde o sea se que aquestos son los dies que podria ajudar en alguna coseta. Eis, pero que si puc ajudar en alguna coseta des de Lleida pos digueu'm-ho...puc portar pometEEs, peres, tomatAAs, coca de recapte, i així productes varis de la Terra Ferma!
Pos eso, nos la vemos!MUAKS!

Jordi

iona ha dit...

Eiiii!!! que estic perduda, vam estar parlant fa temps amb l'albert de fer un sopar i desaperescut del mapa... en fi, que si que vindré al sopaaar!! porsupuestuu q si ;) però necessito saber a quina hora es fa i on pq jo treballo de nit i mi poso a les 11 a bcn... digueu-me algo!!!

petonets,
MaRiOna

iona ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

ueeii!!!sóc la merxe!!stic a sevila xo faré el que pugui!!potser que confirmi justeta de temps!!pot ser?
molts petons per tots!!!