diumenge, 28 de setembre del 2008

Ai nena que et tocaré el cul

Des de la seu Egarenca del món casteller, aqui amb el Sergi Monràs i un servidor en un dels diversos moments de divagació mental ens hem posat a cantar la cançoneta que si mal no recordo va ser un hit durant el viatge al delta de l'Ebre.

Corregiu-me si m'equivoco però em sembla que feia així...

Ai nena que et tocaré el cul
Calla dimoni calla dimoni

Ai nena que et tocaré el cul
Calla dimoni calla dimoni

Ai nena que te'l tocaré
Calla dimoni calla dimoni
Ai nena que te'l tocaré
Calla dimoni no et deixaré

Ai nena que te l'he tocat
torna-hi dimoni que m'ha agradat

En fi, moment parra jeje

Aprofitant l'avinentesa...

El dimecres a les 23:30 al Faktoria vell hi trobareu a la Carla Ramos (La germana del Pol) que ens farà passar una bona estona en clau d'humor a Musikoterapia.
Ens trobareu tant al Pol com a mi, si voleu passar una estona allà ens hi trobareu.

Us recordo que si no hi ha objecció hem fixat com a data pel sopar el dissabte 25 d'octubre a la Roda.

Per una millor coordinació digue-me qui em pot donar un cop de mà amb la logística, ja tenim al Quico que està amb el tema del catering, doneu-me mans!!jeje

pd: que no us faci mandraaa, envieu a tota la gent que pugueu que encara no hagi dit res.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

el dia 25 perfecte!!
intentare contactar amb la Merche, l'Ayax, la Vero, la Neli q no saven res i els veigs de tant en tant....
Albert! suposo q tots/es estem enfeinats amb les nostres coses pero si puc fer algo ja m'ho diras.
et deixo el meu num: 670 57 34 53
petonets a tots/es!!!
Jazmín

Stel ha dit...

Ei! jo confirmo assistència pel dia 25, intentaré contactar amb la Laia Àvila.
Petooons, Estel

Anònim ha dit...

Ieep, jo també confirmo l'assistència el dia 25. Jo ja he passat el blog al Lluis i Alberto, a veure si donen senyals de vida (els veuré aviat i ja els ho recordaré).

Ens hi veiem!!

David Huertas

Sergi M. ha dit...

Jo no podré venir lamentant-ho molt ja que treballo i el dia anterior ja tinc la festa demanada de fa molt temps x raons culturals, així doncs ens trobarem desprésde festa, ja intentaré plegar abans. De totes maneres cal felicitar a l'Albert ja que en relativament poc temps ha aconseguit arreplegar les direccions i poosar-nos en contacte a la gran majoria. 1 salutació a tots el usuaris d'aquest blog i fins ara ! Visca Carlina !

Anònim ha dit...

hola!

Jo si que vindre, i podeu contar am mi per preparar cosetes.

Ptns

Anònim ha dit...

Ei! Sóc la Teresa i ja us vaig dir que a mi també m'anava bé el 25! Ostres, pel que veig no coneixeré a alguns de vosaltres perquè us deuríeu incorporar a la Carlina a partir de 3r quan jo vaig marxar, quin greu... I que bo, Aloma, veig que tens molt bona memòria! Sí, quan érem ben menuts vau venir a casa meva tota la classe a visitar l'obrador d'embotits! A veure si en trobo les fotos i us les porto, ja que no tinc escànner...
Doncs això, que els meus horaris de la feina tampoc no em deixen gaire temps lliure, però ajudaré en tot el que pugui, ok? Només cal que m'ho digueu. Us deixo el meu mòbil: 696131156. Una abraçada i felicitats de nou per tota la moguda!

Teresa Oliveras.

Quico ha dit...

Ok, aixó rutlla. De moment som: Aida, Albert, Aloma, Laia.V, Noelia, Jazmin, Ayax, Teresa, David.H, Alberto, Quico, Gisela, Laia.G, Estel, Marta, Guillem i Pol. Esclar que encara hi falta gent, cosa que fa que esperaré mes per fer la comanda. Parlaré amb el restaurant el dia 6 o 7 d´octubre per demanar les cossetes. Una vegeda feta la comanda, ya parlarem dels calers ( yo crec que amb 40 o 50 E n´hi ha prou) i com em de efectuar el pagament. Recordo que si ha algú que te cap problemes amb ingredients m´ho faci saber. Per eixemple: L´Aida es vegetariana, com ya tinc constancia de la seva preferencia, ya ho tinc solucionat. Us prego escriviu al meu mail: CAMUSVITURTIA@GMAIL.COM. Fins aviat. Quico.

Laia ha dit...

Ei gent, entre que he estat fora i després he tingut uns dies de feinada no me pogut conectar fins fa poc. En quant al dia 25 em va bé (treballo però ja mouré fils a la feina per sortir un xic més d'hora). En quant a ajuda tot i que m'hi apunto tard... intentaré ajudar en allò que em demaneu, per horaris de uni tinc molt poques hores lliures però ja m'ho muntaré :-D Realment esteu fent un gran treball amb el blog i el sopar MOLTES FELICITATS.
Laia V.
PD: Teresa, tranquila que no seràs la única que va abandonar la roda de petita ;-D

Anònim ha dit...

eii!!la min i el jordi han contactat amb mi!!stic a sevilla xo faré el pugui per vindre!!
felicitats albert!!molts petons a tots!!
si fa falta un cop de mà...654.44.89.10