diumenge, 21 de setembre del 2008

Sopar

Amics i amigues hem de començar a afinar la logística del sopar així que vos demano col·laboració activa!!

L'Aida i el Jordi Corcoba han tingut una molt bona pensada, podriem parlar amb la gent de la Roda per fer allà el sopar. Què us sembla? jo personalment ho trobo fantàstic però hi ha moltes opcions o sigui que ara us heu de pronunciar i proposar alternatives o concretar quina opció us ve més de gust i cal posar data quant abans millor.

D'altre banda, necessito voluntaris/ies per preparar el sopar així que els/les que tingueu temps per dedicar-hi si-vos-plau feu'm-ho saber que ens trobariem per començar a fer realitat aquesta genial idea que és el sopar de retrobament.

Quan abans començeu a contestar, millor.

Salut!!

35 comentaris:

Stel ha dit...

Ei gent, tema dates del soparet:
Jo ara mateix estic a Ginebra (fins a mitjans de desembre), peeero just el cap de setmana del 24 d'octubre estaré per Terrassa! El problema és que just el dia 24 és l'aniversari del meu pare i tinc un sopar obligatori (per aixo baixo..) Si a la gent li anés bé fer-lo dissabte 25, seria fantastic, sino jo voto per divendres 24 i ja vindria de festa despres de sopar :)
Apa, fins aviat!

LAIA ha dit...

Jo tambe voto per aquest cap de setmana, divendres o dissabte,sense problemes.
La idea de la roda m'encanta!!!! Seria super guai, i jo penso que no ens posaran cap pega per poder-ho fer.

Petoo!

Unknown ha dit...

hola!!les fotos són brutals!!estem moníssims!! a mi em sembla perfecte la idea de fer el sopar a l'edifici dels nostres orígens, imagineu-vos sopar al mateix menjador que tantes gerres d'aigua havien caigut, al costat de la finestra-abocador de menjar no menjable (croquetes, espinacs a la crema...). Hauriem d'anar a parlar-hi a la sortida de cole del migdia (no sé si acaben a les 12 o a la 13h) o a les 17h, quan els profes ja no fan classe. Jo m'ofereixo per anar a parlar-hi, amb algú més que m'acompanyi ja estarà bé. Doncs molt bé, vaig a buscar fotos impactants

Aloma

Anònim ha dit...

¿¿A la Roda?? Trobo que es una idea molt bona i molt maca, pero... yo gaire bè que prefereixo fer una reserva a qualsevol restaurant (no es te que netejar, es mes rapid i no te cap comlicaciò) De totes maneres si es la proposta mes popular... endevant. Yo em faig amb el que volgueu i si us puc donar un cop de mà ho fare en tot el que estigui al meu avast. Pel que respecte a la data de la trovada a mi, al igual que a l´Estel em vendria millor el 25. Res mes per avui excepte que una abraçada molt gran per a tots. Fins aviat. Quico

Quico ha dit...

Si si si.... a la Roda es molt original.

Anònim ha dit...

Alometa! quedem per anar a parlar amb l'Anna Cardús? jo el dimecres he d'anar a la Roda a parlar amb ella, li comento si podem passar algun moment i et faig un truc? alguna preferència horària?

el Quico té raó...però és més econòmic, melancolic...i podem pensar una manera que no porti molta feina...ens faràs algun plat japo???!!!

no sé...que la resta de gent digui el què...i sobre la data també!!! que jo he de concretar una cosa i hauria de saber quin dia ho fem...

molts petons!!!

Unknown ha dit...

aidins! jo el dimecres no puc, però el dijous o divedres matí-migdia si, i si fos per la setmana que ve, excepte els dimarts puc pels matins o migdies, ja diràs el què.
Per les dates a mi em van bé el 24 i el 25. un petonet

p.d: quico surts guapíssim a la teva foto!

p.d2: l'altre dia vaig veure la Mari Carmen Torrejón, la profe que vam tenir a 5é que venia del Genescà, em va impactar bastant!

Anònim ha dit...

Perfecte!! el 24 o 25, qualsevol dels dos dies em va bé i on sigui. Oh! que gran tot això! m'encanta! micanmica el Carlina Project fundat per l'Albert va creixent!

Bua Aloma! que bo! no m'enrecordava dels PORKINS TEAM! brutal tot plegat!

Les Fotos molt bones, us prometo que m'enrecordo d'aquell moment, d'aquelles lliteres i tot! tinc flashos! em vaig donar un cop molt fort al cap! com si fos ahir me'n recordo en serio, i no se com perque erem super petits! Bua que monos tots i totes! :___D

Abraçades i petons

PD1: la millor foto però..és la del Jordi Corcoba fent-se pindules, no te preu! (:

PD2: per cert, als que tingueu facebook, s'ha creat un grup d'antics alumnes de la Roda.

Pol Ramos

Anònim ha dit...

una cosa...no sé com anirà a la gent, però què us semblaria si fem el sopar el 31 d'oct o l'1 de novembre?! és que es tira el temps a sobre i no ha contestat tothom i hauriem de coordinar-nos molt més i preparar-ho, etc...

bueno, ja direu!!!

molts petons!!!

Anònim ha dit...

hola a totxs!!!

a veure...avui li he comentat a l'Anna Cardús lo del sopar, diu que perfecte, que li diguem amb una mica de temps...

també m'ha dit que l'any que ve la Roda fa 40 anys i estan organitzant coses i busquen ex-alumnes i ex-pares/mares per tot de coses que volen fer...ja ho comentaré quan em digui alguna cosa més!!!

pos eso!

molts petons!!!

LAIA ha dit...

Genial!
Pel tema de dates, a mi m'aniria força millor el cap de setmana 24 i 25 d'octubre, pero digueu la vostra, i el que es trii per consens, doncs m'adapto!
Petons!

I gràcies Adia! :)

Quico ha dit...

Bon dia a tots. Em sembla genial que es pugui fer el sopar a la Roda. ¿Però com ho fariem? ¿portem coses o contractem cattering...? ¿tenim que cuinar nosaltres? QUE HORROR!!!!!. Bueno això ya ho deixo a les vostres mans.. Per la data, penso que entre el 25 i el 31 està be peró... l´Estel hi es a Ginebra. Recomano que la data ya tindria que estar fixada (haig de parlar amb la feina i agafar el bitllet d´avió, perque passo de tren o bus... ANTES MUERTA QUE SENCILLA!!!!!) Pel que respecta a la gent que hi serem i la que no ha respost en el blog, Aida, no et precupis, tenim els mails de molta gent i esclar tinim el boca a boca, que si funciona amb el blog, ¿perqué no hi hauria de funcionar amb una festa?? Don´t worry... Res mes per avui. Una abraçada a tots. Quico.

Albert ha dit...

Estic totalment d'acord amb el Quico, hem de concretar.Si ningú hi té cap objecció ho fem el 25. Pel que fa la preparació del menjar també ho hem de afinar, en això crec que hauriem de fer catering per no haver de preparar ni netejar ara que si voleu fer pa amb tomàquet jo encantadíssim m'arramango i a sucar el pa s'ha dit.
Ja anireu dient

Anònim ha dit...

Hola a tothom!
Sóc la Teresa Oliveras, no sé si em recordareu perquè vaig marxar de la Roda abans del que m'hagués agradat (a 3r), però jo sí que us tinc molt presents i m'ha fet una il·lusió immensa que el David Huertas em fes descobrir aquest blog tan estupendu!!! Osti, és que fa tan de temps que no us veig a alguns... En sèrio, felicitats per la iniciativa Albert, em sembla absolutament genial, i això del sopar també!! A mi el 25 d'octubre em va perfecte, i pel que fa a la teca doncs com preferiu, compteu amb la meva ajuda pel que calgui, ok? Ara mateix em posaré a remenar àlbums de fotos per veure si trobo més relíquies, i mentrestant aquí us deixo el meu mail pel que vulgueu: ketal3a@msn.com
Una abraçada ben forta i fins aviat, Carlina!

Teresa.

Quico ha dit...

Hola colla: En tinc de noves... Com ya hus vaig dir, el cattering era el mes factiple per el que volem fer. Yo ya tinc restaurant que ens fan el menjar per un preu raonable (segns la gent que hi anem) els preparatius de gots copes i taules ya tenim els de la Roda... i amb que hi vagin 2 o 3 persones per prepara-ho tot n´hi ha prou. Siusplau poseuvos dácord en tot el que calgui i si interesa la meva proposta ho auria de saber. Per cualsevol cosa deixo el meu num de mov: 697621200. Fins aviat. Quico.

Albert ha dit...

Per mi ok Quico,penya, aneu dient que us sembla?

Gis ha dit...

Hola!!!
Per mi perfecte el dia 25!! i fer-ho a la roda es molt bona idea... quins records :__)
Lo del kiko per mi tb OK!!!

Una abraçada!!!

LAIA ha dit...

Per mi tb fantastic!!! Em sembla tot genial... Quina ilusió!!
Quicooo, mil gracies per currar-t'ho tant!!! Em sembla genial!

Anònim ha dit...

Hello! Que bones les fotos!! i això que és el principi!
Ja ni m'enrecordo d'aquesta excursió!
Tot i que no tinc massa temps compteu amb mi per qualsevol cosa!
Serà molt gran tornar a ser petits!
Jo recomanaria concretar una data i en mica en mica ens anem adaptant, sino costara molt!!
Una abraçada a tots/es!!!

Guillem Pérez
( No tinc e-mail personal,sóc un enderrerit!però us donc el personal de la feina: gperez@caixaterrassa.es)

Albert ha dit...

Vinga dons, ho fem el 25 i que la gent es vagi adaptant.Estic a plena disposició cada dia a partir de les 5 de la tarda, el meu tlf és el 663014339 ara cal que aneu confirmant la vostra assistència per demanar el menjar. voluntaris/ies per la logísitica?¿?¿?

Aloma ha dit...

hola família! per mi ok el 25, compteu amb mi! Teresa Oliveras jo si que m'enrecordo de tu! em sona que el teu pare tenia com una mena de tenda de menjar o algo així just davant de la rodeta i un dia vam anar tota la classe a visitar-la!també m'enrecordo que sempre treies molt bones notes!
doncs vinga, un petonet a tots
aloma

Quico ha dit...

Hola familia. Estic molt agraÏt pel fet de que la meva proposta sigui factiple i bè acollida... GRACIES.. El proper pas seria concretar els calers que tindriem que possar cada un. Yo penso que entre 40 o 50 E estarien molt be per fer una reunio genial amb begudes, condons i tot... (es el meu punt de vista, no se que us sembla a vosaltres) Per cert: El restaurant ja m´ha enviat un mail amb el menu de cattering, amb propostes molt interesants i economiques!!!! Ara nomes auria de saber la gent que hi aniriem, si algú te cap problema amb algun ingredient o coses semblants... Les begudes es poden aconseguir en el DIA o el MERCADONA (sortirien mes economiques...) Tambè auriem de saber si la Roda ens pot deixar léscola un disabte. Espro que si perque tinc al cap un munt de idees genial i molt atractives... UNA PASADA!!!!! Bueno de moment no tinc res mes a dir, exepte que una abraçada a tots. Quico.

Albert ha dit...

Quico envia'm els menús que els penjo al blog,com es pot deduïr jo confirmo la meva assistència i compta amb mi per la logística.

Anònim ha dit...

Quico...sento ser la tipica que la lia...però jo sóc vegetariana...hi haurà problemes?
saps què!! que acabo de tornar de Madrid, tenia un numero de mobil teu i et vaig enviar miss però crec que ja no és el mateix...
pos eso...

jo també puc fer coses!!! el meu mbl: 627447491

petons a totes!!!

LAIA ha dit...

Doncs compteu amb mi també pel sopar, m'hi apunto! Jo tinc per davant dues setmanes complicadetes de feina, pero puc fer trucades si calen, o alguna altra coseta.
Pel menjar, cap problema!
Petonsss!

Quico ha dit...

Auriem de trobar a mes gent, per eixemple: Gemma Vergara, Anna Estruch, David Duarte, Nuria Martí, Laia Avila, Veronica Correa, Mercedes Berman, Nelida Gomez, Roger ??, Xavier Pallares, Joan Sellares, Samuel ??, Joan Adell, Anna Osuna, Noelia ?? no se m´en recordo de mes gent. Home si voleu tambè podem buscar al CASTRO....

Albert ha dit...

amb la Gemma Vergara i la Merche hi he parlat, no tinc els seus correus pero estan al tanto del tema i amb la Noelia Dolçet espero contactar aviat perquè el seu tiet treballa al hospital de terrassa com jo així que a veure si hi ha novetats aviat

LAIA ha dit...

Jo a la Noelia li vaig enviar el mail, tornaré a insistir, us puc passar l'adreça: squitx83@hotmail.com.
Ostres, l'altre dia em va semblar veure al Salvi, pero estava lluny i no el vaig atrapar... Seria guai tambe contactar-hi :).

Unknown ha dit...

ei! doncs jo torno a confirmar que el 25 em va bé, us dóno el meu mòbil per si fa falta fer alguna cosa: 679 73 45 51.
També falten el Xavi Cendra, l'ayax, el josé antonio cruz, el david arasanz castilla (alias "minu"), josé luis couso, jonathan gavilan espinosa, maria domènech, alba erez muela... i altres que no se'm acut com contactar amb ells...Bueno, la història és ser el màxim de gent possible! un petonet, i fins aviat!
aloma

Anònim ha dit...

Hola! Sóc l'Alberto, estic bastant ocupat ara és veritat, però si s'ha de fer un sopar conteu amb mi incondicionalment ^_^. Petons a tots!

Noelia ha dit...

Hola nois/es!!!
sóc la Noelia Dolcet!!!! no he dit res fins ara perque he anat molt liada amb la feina i a més he tingut problemes amb l'ordinador, però és cert que la Laia em va informar del blog fa dies.... (gràcies Laia)
En principi jo sí que podré venir al sopar, però si em deixeu uns dies per acabar-ho de confirmar millor que millor.
Com que treballo a l'ajuntament i tinc accés a segons quines dades, m'ofereixo per localitzar a algunes persones que falten com per exemple l'Anna Estruch.
També m'ofereixo per organitzar el què calgui....

Una abraçada ben forta!!

Anònim ha dit...

ei! avui m'he trobat a l'Ayax! diu que ja estava enterat per la Jazmin! eso, que comptem amb ell!!

esteu segurs/es del dia???...és que jo ho veig taaaant aprop...no sé, però diguem segurissim perquè ho hauria de dir amb temps a la Roda...

petunets!!

Anònim ha dit...

Ei! Sóc la Teresa i ja us vaig dir que a mi també m'anava bé el 25! Ostres, pel que veig no coneixeré a molts de vosaltres perquè us deuríeu incorporar a la Carlina a partir de 3r quan jo vaig marxar, quin greu... I que bo, Aloma, veig que tens molt bona memòria! Sí, quan érem ben menuts vau venir a casa meva tota la classe a visitar l'obrador d'embotits! A veure si en trobo les fotos i us les porto, ja que no tinc escànner...
Doncs això, que els meus horaris de la feina tampoc no em deixen gaire temps lliure, però ajudaré en tot el que pugui, ok? Només cal que m'ho digueu. Us deixo el meu mòbil: 696131156. Una abraçada!

Teresa Oliveras.

LAIA ha dit...

Ooooh quina ilu, quanta gent!!!
Home, de moment a tothom li va be el dia 25, si a La Roda no tenen cap problema, penso que es el dia perfecte!
Petonsss!!!

Quico ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.