dimarts, 19 d’agost del 2008

No som els únics!!!

Eeeiii, resulta que els nostres companys de la Classe d'Espígol fa uns mesos que van iniciar un bloq per retrobar-se, de fet la idea me la va donar la mare de la Mariona, ja que la Cristina (la seva germana) amb en Lluc porten el bloq d'Espígol. Afegiré l'enllaç per si teniu curiositat. El tenen molt ben fet cosa que em conmou XD.

De entre tantes persones que som segur que algú ja té experiencia en el tema bloqs, així que si es dona el cas parlem-ne que això pot ser molt xulu. Sugeriu les seccions que us semblin, fotos, que és de la nostra vida...

D'altre banda enguany la majoria farem 25 anys, no creieu que un sopar ja està trigant...?¿?¿?
Encara que no hagim contactat amb tothom, ja que suposo que portarà temps reunir la gent, en podriem fer un amb els que som, jo tinc moltes ganes de veure-ho's, a alguns/es no us he vist des de que vam deixar la Roda...Que us sembla, començem a preparar algo de cara mitjans de Setembre?

pd:Suposo que l'efecte cadena encara no fa el seu efecte perquè estem a l'estiu, en fi, temps al tems.

Salut!! i força al canut!!!

6 comentaris:

Quico ha dit...

Hola. Soc el Quico. Aixo del blog es una idea genial. Crec que seria gracios poder veure als meus companys de classe que ya fa gaire ve 11 anys que no veig a ningu, exepte a l´Aida que está molt maca i va ser erlla la que emj va comentar l´existencia d´aquest racó de records. Ens podriem veure ¡¡¡si!!! encara que yo fa mes de 5 anys que soc vivint a Madrid, pero cuan us poseu tots d´acord yo agafo l´avió i.... a Barna. Un salut a tothom. PD: Dispenseu si ni ha de faltes d´ortografia pero fa molt de temps que no escric en Catalá. Per cert us deixo el meu mail per si em voleu dir res. Camusviturtia@gmail.com.

Albert ha dit...

Per cert, el meu correu és bachalbert@gmail.com normalment m'hi trobareu per GoogleTalk i si hi ha algun maquero/a també em podrà trobar per ichat a albertbach@mac.com.
Salut i gràcies per l'interès, em sembla que tindrem molta gent perquè veig que la idea us entusiasma.

Anònim ha dit...

Hola! Soc la Gisela, m'ha fet molta ilusió veure el blog!!! Es una bona idea per tenir contacte ja que fa molts anys que no ens veiem. Espero que podem estar tots per aquí i saber de nosaltres!
El meu mail es gisela.abalos@gmail.com

Una abraçada!

Aloma ha dit...

ei!! sóc l'Aloma em sembla perfecte això del blog i del sopar! em faria molta ilu tornar a veure el màxim de gent possible,
Jo miraré de buscar fotos que tingui per penjar-les i recordar vells temps! és una idea genial Albert!

el meu mail és "alomaruiz@hotmail.com"
Bueno, doncs com tantes vegades haviem dit:"Carlina la millor, si senyor!"jejeje!!
Aloma

Anònim ha dit...

Hola a tothom! sóc el Pol i tant sols diré que...

Epostuflant! brillant!! m'encanta! ohh! tocava fer algo així clar que si! que bo! ets bo Albert... ets bo!
magnífic! fotos! sisi faré una tria!, l'altre dia mirava àlbums de la roda i dibuixos lliures així amb la calma, i us recordava genialment!
i patapam! em trobo ahir a l'Aida i em diu...poool que hi ha un blog de carlina!!...i jo...bua!

una abraçada forta a tots i totes!

...i com disfrutarem...

ah per cert! el meu daixonsis és polrp@hotmail.com

3 urres per la Carlina generation!

Anònim ha dit...

Ieeepa, bones a tothom!!

Sóc el David Huertas i m'uneixo a tots els comentaris que s'han anat deixant per aquí, la idea promet!

Avui l'Estel m'ha comentat l'existència d'aquest blog i aprofito que estic cansat d'endreçar carpetes del PC a la feina per deixar el meu comentari :) Ara mateix no tinc massa temps per buscar fotos però en tinc forces per casa, ja m'hi posaré un cop entregui uns projectes!

Records a tothom!

El meu mail és: oktopusgarden1@hotmail.com

Fins aviat,