dissabte, 16 d’agost del 2008

Benvinguts!!!

Hola amics i amigues,m'omple de joia i alegria comunicar-vos a la obertura de aquest blog dedicat a la Classe de Carlina.

Entre alguns de nosaltres hem anat mantenint el contacte o ens hem anat trobat per Terrassa i rodalies i crec que seria interessant després de tot aquest temps des de que vam deixar la Roda, que d'alguna manera retrobéssim el contacte, encara que sigui mitjançant els sistemes telemàtics.

No tinc massa correus de la gent però amb l'efecte cadena crec que en podem trobar molts de manera que us animo que feu difusió d'aquesta pagina a totes les persones a qui no hagi enviat l'enllaç a aquesta pagina.

Dit això espero veure quina acollida té. Per cert, estic obert a qualsevol sugeriment respecte l'aspecte de la pagina ja que això és una plantilla que em facilita la feina però si algú hi vol dedicar-hi estona a donar-li un aspecte més macu en podem parlar.

Gràcies a tots per colaborar.
Salutacions. Albert Bach.

8 comentaris:

LAIA ha dit...

Ei!!! Soc la Laia Gállego, i realment m'ha fet molta ilusió aquest blog... penso que es una gran idea per mantenir el contacte :).

Una abraçada!!!

LAIA

Aida ha dit...

Molt guai!!!
ja aniré pensant a qui puc demanar altres mails...i fotos? jo ja he enviat les que tinc...pero molaria fer una super recolecta, no?!
molt bé Albert!

petons!!!
Aida

Stel ha dit...

Iep!
Molt be això del Blog! Jo tb buscaré fotos...
Molts records a tots!
Petons, Estel

Laia ha dit...

Hola soc la Laia Vives i tot i que vaig abandonar la roda fa molt de temps m'ha fet moltissima ilusió veure el blog :-D.. Tinc algunes fotos perdudes per la casa, les buscaré i us les enviaré ;-)
Fins aviat

Quico ha dit...

Amazing... Estic enlloernat i molt content per aquest projecte que encara en calçes es una idea genial. Tons a tots. El meu mail: Camusviturtia@gmail.com. Fins arreveure.

Laia ha dit...

Ups, m'he deixat d'escriure el mail.. el mail és: laiavb734@gmail.com

Anònim ha dit...

Hola a tots!!!!

Em fa molta il·lusió aquest bloc, així podrem saber que és de tots nosaltres.

Molts ptns a tots!!!!!

Jo també deixo el meu email:
gil0077@hotmail.com

Marta Gil

Jordi ha dit...

Weeyyy! Q passe penya!!
Soc el Jordi Corcoba... si home, aquell noi de rizitos toca pelotas... una classico de La Roda que sempre rondava per allí... jajajaja q guapo tot aixo!! Albert ets l'amo tito! Quina alegria poder saber de tots valtres.
Per dir-vos una mica de mi, fa cinc anys que estic vivint a LleidEEE. Vaig venir aqui ha estudiar, més o menys...i ves els anys van passant, els estudis avancen, poc a poc, però avancen i jo segueixo per aqui també fent algun curro que altre. Suposo q algun dia tornaré...
I no res...encara estic d'examens, acabo aquest divendres dia 12... un coñazo això del setembre... sense vacances, sense pont, sense diada... però ves, si me porto malament durant l'any, pos toca pringar a l'estiu... és asin!
Pos me sembla molt bé fer una quedada próximament, dinar, sopar... aqui o allà, de PM!
Avere que més... sí, us deixo el meu meil, ahi va eso!
jordiquepassa@hotmail.com

Pos no res penyita, que m'en alegro molt de tot plegat i saber que ens veurem aviat. Erem una gran famĺia, no ens podem deixar perdre.
Us envio un peto ben gran i una forta abraçada, fins ben aviat!

Jordi