divendres, 12 de setembre del 2008

...Contactes i soparet...

Us adjunto els mails que fins ara he pogut recopilar, aneu escrivint els vostres mails si veieu que no sou a la llista, la aniré actualitzant a mesura que els aneu posant.

Quico Fernández Camusviturtia@gmail.com
Laia Vives laiavb734@hotmail.com
Marta Gil gil0077@hotmail.com
Jordi Corcoba jordiquepassa@hotmail.com
Gisela Abalos gisela.abalos@gmail.com
Aloma Ruiz alomaruiz@hotmail.com
Pol Ramos polrp@hotmail.com
David Huertas oktopusgarden1@hotmail.com
Aida Abelló aidutxi@gmail.com
Sergi Monràs sergi.monras@gmail.com
Mariona Gea iona_gea@hotmail.com
Estel Pérez estelperez@gmail.com
Albert Bach bachalbert@gmail.com
Jazmin min_nov83@hotmail.com
Jordi Paloma jordi.paloma@gmail.com
Laia Gállego llumeta_@hotmail.com
Alberto Garcia bodach_gleon@yahoo.es
Lluís Melús luismelus1@hotmail.com
Mª Teresa Oliveras ketal3a@msn.com
Guillem Pérez gperez@caixaterrassa.es
Sígrid Vilchez orquideewings@hotmail.com
Oriol Pérez oriol_prz@yahoo.es

Pel que fa al soparet, Aida tens raó així que quan abans posem data més facil serà, no?
Proposo el divendres 17 d'octubre així orientativament,ja anireu dient coses dons.

Salut i força al canut!!!!

14 comentaris:

Jordi ha dit...

Eeei,

Quant temps... La veritat es que m'ha sorpres rebre aquest mail.
La idea de fer un blog no esta gens malament... No se si molts de vosaltres encara manteniu el contacte, pero si que estaria be tornar-vos a veure. En el meu cas pero, es una mica dificil poder conincidir per venir al sopar, perque fa un parell d'anys que visc a Holanda. De totes maneres, m'alegro que m'hagi arribat l'adrec'a d'aquest blog, al menys podre seguir els comentaris.

Que vagi molt be, i ja ens veurem! ;)

jordi.paloma@gmail.com


Jordi

Jordi ha dit...

No se si soc jo sol, pero hi ha algu mes que no pot veure les fotos que hi ha penjades al blog? (les fotos d'espigol les puc veure, pero no se perque les nostres no).

Albert ha dit...

m'interessa molt que proveu de veure les fotos perquè jo no tinc cap problema però si us passa a varis hi hauré de fer un cop d'ull.
Salut!!!

LAIA ha dit...

El meu mail: llumeta_@hotmail.com... respecte a la data, ja que encara está per fixar-la... si es fa la setmana després, és a dir el 24 d'octubre... genial!
Petons!!!

Laia Gállego

LAIA ha dit...

I es veritat, jo tampoc puc veure les fotos en gran... només en petitó...

Albert ha dit...

als qui teniu problemes per veure les fotos...us dona algun tipus d'error? no funciona quan feu clik?¿? quants més detalls em doneu millor, com ara quin navegador feu servir, quin windows, linux o MacOS teniu...

LAIA ha dit...

Si, surt una pagina d'error: 404 NOT_FOUND en una pantalla de Google, i hi diu: "no es posible procesar la solicitud".
Tinc windows vista i faig servir de navegador el safari.

Chaw!!!

Unknown ha dit...

hola! jo tampoc puc veure les fotos, quan cliko em passa el mateix que diu la Laia! jo tinc windows xp i faig servir mozzilla firefox.
A mi la data del 17 o del 24 d'octubre em va bé!
de pas, dir-vos que aquest estiu he estat pensant molt en vosaltres, perquè vaig estar uns dies al Delta de l'Ebra, i em vaig enrecordar d'aquelles colònies mítiques que vam fer allà. Us enrecordeu d'on dormiem? era com una mena de convent de monges, que hi havia el passadís de les habitacions amb una creu al final! més d'un no va poder dormir de por! i de la guerra de papers que vam fer a les dutxes! i la Laia i la Noe ho van haver de recollir tot! jaja! però va ser mític per una cosa: el sorgiment d'una nova raça: ELS PORQUINS!JAJA! i del partit alternatiu dels porcs de la cua retorçada (fundat per el Huertas, el Lluís Melús, l'Alberto, el Pol...) que heavy! res, només volia compartir amb vosaltres el record d'aquell esdeveniment tan espectacular!

atentament:
mareporquins

Albert ha dit...

Mare meva!!!quines colònies, fa poc vaig veure la Fina i ho vam estar comentant...recordo una cançó que deia...El dia de Nadal vaig na casa l'avia, jo volia ketxup pro no en quedava...jo vo-lí-a ket-xup!!
vos en recordeu?¿?

Tema fotos, em sembla que ara ja deu funcionar, confirmeu'm-ho.

Salut!!

LAIA ha dit...

Siiii!! Ja esd veuen bé, quina iluuu!!!!
I si que me'n recordo dels porkins, i de la cançó del ketxup, i de la creu, dels paperets que vam netejar per tots els lavabos... Quins recordssss!!!

PETONS!

Anònim ha dit...

vaya tela...
vaaaa, hem d'aconseguir veure'ns! amb l'Aloma vem estar dient que molaria aconseguir una llista de telefons de la classe per poder fer memoria de qui ens falta localitzar i com ho podem fer...no?! a mi de moment els dies que es van dient pel soparet em van bé...ja anireu dient!

ala! un petonàs!

Anònim ha dit...

A per cert... les fotos super trendings una pasada...

Anònim ha dit...

Bones, sóc el Huertas!

Vaja, així que vaig ser co-fundador d'un partit i tot? xDDD Recordo el convent, la creu, la nit moguda pels passadissos...però això del partit se m'escapa (ens fem grans i la memòria ja falla :P).

Havia perdut l'enllaç del blog però ara ja està als favorits així que ja aniré mirant ;)

Pel tema sopar, per mi cap problema! Jo tinc un parell de mails més, el del Lluis i el de l'Alberto, si de cas te'ls envio per mail Albert i així vas fent llista :)

Apa doncs, fins ben aviat espero!!

David H.

Anònim ha dit...

Hola!

Les fotos molt maques!!!!
a mi em van bé els dos dies per fer el sopar, el 17 o el 24 d'octubre. Que trii la gent que té més problemes per quedar.

Ptns

Marta Gil